« Ik krijg een foutmelding als ik een dagmutatie verstuur naar Software Gemak
Ik krijg een foutmelding als ik een dagmutatie verstuur naar Software Gemak
Je hebt EasyKas gekoppeld aan jouw Software Gemak / Multivers administratie en je krijgt een foutmelding bij het versturen van een kasopmaak / dagmutatie.
Dit kan één van de volgende foutcodes zijn:
Grootboekrekening "...." is geblokkeerd voor direct gebruik: De genoemde grootboekrekening is een geblokkeerde rekening en er kan niet rechtstreeks op geboekt worden. Meestal zijn dit grootboekrekeningen die gekoppeld zijn aan een dagboek.
Ongeldig, grootboekrekening: De genoemde grootboekrekening bestaat niet in jouw boekhouding. Maak deze aan en verstuur de mutatie opnieuw.
Alle velden zijn leeg: Een lege kasopmaak kan niet bewaard en/of verstuurd worden.
Er is iets fout gegaan: Dit is een niet nader gespecificeerde fout. Mocht deze fout zich herhalen, neem dan contact met ons op.